Mérföldkövek
Vállalkozásunk rövid bemutatása időrendben
Cégünk mérföldkövei
2021
Megkezdte működését a Győri Ipari parkban található raktár-iroda épületünk.
Brexit miatt tovább bővítettük létszámunkat.
2020
Megkezdődött az új raktárunk kivitelezése.
2019
Tovább bővült Kert utcai kirendeltségünk.
Ingatlant vásároltunk az Ipari parkban.
2018
Új irodába költöztünk (Kert utca 7/D)
Ez lett a székhelyünk is.
2018
2017
Engedélyeink újraértékelése az UVK szerint.
25 évesek lettünk.
2016
Életbe lépett az Uniós Vámkódex.
2014
Megnyitottuk a BILK-en található irodánkat.
2012
20 évesek lettünk.
2011
EFQM: Elkötelezettség a Kiválóságért tanusítás megszerzése.
2010
Bevezetésre került az AEO és ehhez harmonizáltan teljesen átdolgozásra került az MSZ EN ISO 9001: 2001 minőségirányítási rendszerünk.
2009
A Győr – Moson – Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamarától megyei minőségi díjat kaptunk.
2008
Kisbajcs ipari szolgáltató területén ingatlant vásároltunk, amely a vámraktári tevékenységünk helyszíne.
Az önadózási engedély megszerzése.
2006
Vámraktározási és ÁFA adóraktározási tevékenységet indítottunk.
2005
Beléptünk a Magyar Vámügyi szövetségbe, melynek szakmai továbbképzésein rendszeresen részt veszünk.
2004
A közösségi vámkódexnek megfelelően minden engedélyünk megújításra került és konténeres szállítmányozással bővítettük szolgáltatásaink körét.
2003
„Engedélyezett feladói engedély” birtokában végezzük tevékenységünket.
2002
Bérelt ingatlanból saját irodába költöztünk.
2001
Bevezetésre került az ISO minőségbiztosítási szabvány és egy újabb kollégával növekedett a csapatunk.
1999
„Engedélyezett címzetti” engedélyt kértünk és kaptunk.
1996
Életbe lépett az új vámtörvény, amely élénkítő hatással volt a gazdaságra és ez jót tett a vámszakmai szolgáltatóknak is.
1993
Felvettük az első munkatársunkat.
1992. november 11
Családi vállalkozásként elindítottuk tevékenységünket.